HP88's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
2
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
3
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
4
Casablanca
1942, in 39 top lists Check -
5
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
6
The Pianist
2002, in 21 top lists Check -
7
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
8
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
9
Intouchables
2011 — a.k.a. The Intouchables, in 7 top lists Check -
10
The Graduate
1967, in 29 top lists Check -
11
Before Sunrise
1995, in 14 top lists Check -
12
Rain Man
1988, in 14 top lists Check -
13
Lawrence of Arabia
1962, in 40 top lists Check -
14
Before Sunset
2004, in 18 top lists Check -
15
Modern Times
1936, in 30 top lists Check -
16
Walk the Line
2005, in 4 top lists Check -
17
Persepolis
2007, in 9 top lists Check -
18
Good Bye Lenin!
2003, in 8 top lists Check -
19
The Last Samurai
2003, in 2 top lists Check -
20
Malcolm X
1992, in 7 top lists Check -
21
Patch Adams
1998, in 2 top lists Check