Hypochondri-cat's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
2
El laberinto del fauno
2006 — a.k.a. Pan's Labyrinth, in 33 top lists Check -
3
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
4
Fargo
1996, in 27 top lists Check -
5
Pink Floyd: The Wall
1982, in 8 top lists Check -
6
Hannibal Rising
2007, in 0 top lists Check -
7
Wristcutters: A Love Story
2006, in 1 top list Check -
8
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
9
Paper Moon
1973, in 7 top lists Check -
10
Fear and Loathing in Las Vegas
1998, in 6 top lists Check -
11
Alice in Wonderland
1951, in 2 top lists Check -
12
Stardust
2007, in 1 top list Check -
13
Repo! The Genetic Opera
2008, in 1 top list Check -
14
Robin Hood
1973, in 2 top lists Check -
15
Zoolander
2001, in 5 top lists Check -
16
Thank You for Smoking
2005, in 0 top lists Check -
17
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
18
Lolita
1962, in 11 top lists Check -
19
Moonrise Kingdom
2012, in 9 top lists Check