Hzy's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
2
Inception
2010, in 21 top lists Check -
3
The Social Network
2010, in 13 top lists Check -
4
Primer
2004, in 6 top lists Check -
5
Lola rennt
1998 — a.k.a. Run Lola Run, in 9 top lists Check -
6
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
7
28 Days Later...
2002, in 9 top lists Check -
8
Platoon
1986, in 21 top lists Check -
9
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
10
Brick
2005, in 8 top lists Check -
11
Letters from Iwo Jima
2006, in 5 top lists Check -
12
Animal Kingdom
2010, in 2 top lists Check -
13
Drive
2011, in 8 top lists Check -
14
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
15
The Breakfast Club
1985, in 10 top lists Check -
16
Dark City
1998, in 6 top lists Check -
17
Heathers
1988, in 7 top lists Check -
18
Hauru no ugoku shiro
2004 — a.k.a. Howl's Moving Castle, in 18 top lists Check -
19
Lost in Translation
2003, in 19 top lists Check -
20
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
21
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
22
Chinatown
1974, in 31 top lists Check -
23
Moonrise Kingdom
2012, in 9 top lists Check -
24
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
25
Man on Wire
2008, in 6 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 43