Jbrewsky5678's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
4
Vertigo
1958, in 42 top lists Check -
9
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
11
Rear Window
1954, in 31 top lists Check -
13
Mulholland Dr.
2001 — a.k.a. Mulholland Drive, in 26 top lists Check -
26
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
31
Strangers on a Train
1951, in 17 top lists Check -
34
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
36
Memento
2000, in 27 top lists Check -
37
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
39
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
52
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
56
Twin Peaks: Fire Walk with Me
1992, in 6 top lists Check -
62
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
76
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
82
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
84
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
96
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
101
Blood Diamond
2006, in 0 top lists Check -
110
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
117
Ex Machina
2014, in 5 top lists Check -
126
The Machinist
2004, in 1 top list Check -
141
Collateral
2004, in 6 top lists Check