Juliomg's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
2
Invictus
2009, in 0 top lists Check -
3
Remember the Titans
2000, in 2 top lists Check -
4
Match Point
2005, in 3 top lists Check -
5
Saw
2004, in 6 top lists Check -
6
Singin' in the Rain
1952, in 37 top lists Check -
7
Finding Neverland
2004, in 2 top lists Check -
8
Cinderella Man
2005, in 2 top lists Check -
9
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
10
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check -
11
South Park: Bigger, Longer & Uncut
1999, in 8 top lists Check -
12
There Will Be Blood
2007, in 20 top lists Check -
13
Mystic River
2003, in 7 top lists Check -
14
Cidade de Deus
2002 — a.k.a. City of God, in 22 top lists Check -
15
Edward Scissorhands
1990, in 10 top lists Check -
16
The Pianist
2002, in 21 top lists Check -
17
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
18
Crash
2004, in 4 top lists Check -
19
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
20
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
21
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
22
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check -
23
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
24
American History X
1998, in 12 top lists Check -
25
Memento
2000, in 27 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 91