Kinslayer's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
2
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
3
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
4
GATTACA
1997 — a.k.a. Gattaca, in 5 top lists Check -
5
Who Framed Roger Rabbit
1988, in 16 top lists Check -
6
X2
2003 — a.k.a. X2: X-Men United, in 5 top lists Check -
7
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
8
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
9
Dog Soldiers
2002, in 2 top lists Check -
10
From Dusk Till Dawn
1996, in 2 top lists Check -
11
Tremors
1990, in 3 top lists Check -
12
Star Trek II: The Wrath of Khan
1982, in 6 top lists Check -
13
Star Trek IV: The Voyage Home
1986, in 1 top list Check -
14
Star Trek: Generations
1994, in 1 top list Check -
15
Star Trek: First Contact
1996, in 2 top lists Check -
16
Star Trek
2009, in 4 top lists Check -
17
Event Horizon
1997, in 2 top lists Check -
18
Supernatural
2005, in 0 top lists Check -
19
Signs
2002, in 5 top lists Check -
20
Valkyrie
2008, in 1 top list Check -
21
Watchmen
2009, in 2 top lists Check