Kosher_ham's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Annie Hall
1977, in 34 top lists Check -
2
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
3
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check -
4
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
5
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
6
Crash
2004, in 4 top lists Check -
7
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
8
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
9
Singin' in the Rain
1952, in 37 top lists Check -
10
Monty Python and the Holy Grail
1975, in 23 top lists Check -
11
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
12
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
13
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
14
La meglio gioventù
2003 — a.k.a. The Best of Youth, in 12 top lists Check -
15
Once
2007, in 4 top lists Check -
16
Meet the Fockers
2004, in 4 top lists Check -
17
Mrs. Doubtfire
1993, in 6 top lists Check -
18
Grease
1978, in 12 top lists Check -
19
My Big Fat Greek Wedding
2002, in 3 top lists Check -
20
The Karate Kid
2010, in 2 top lists Check -
21
How the Grinch Stole Christmas
2000, in 2 top lists Check -
22
Meet the Parents
2000, in 4 top lists Check -
23
Wedding Crashers
2005, in 2 top lists Check -
24
Juno
2007, in 12 top lists Check -
25
Elf
2003, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 30