Levitt's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
A Star Is Born
2018, in 6 top lists -
2
BlacKkKlansman
2018, in 5 top lists -
3
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
4
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
5
End of Watch
2012, in 0 top lists Check -
6
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
7
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
8
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
9
Django Unchained
2012, in 12 top lists Check -
10
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
11
The Hateful Eight
2015, in 2 top lists Check -
12
Avengers: Infinity War
2018, in 8 top lists Check -
13
Captain America: Civil War
2016, in 2 top lists Check