Lionhart280's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Inception
2010, in 21 top lists Check -
2
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
3
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
4
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
5
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
6
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
7
Mad Max: Fury Road
2015, in 23 top lists Check -
8
Guardians of the Galaxy
2014, in 3 top lists Check -
9
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
10
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
11
Alien
1979, in 30 top lists Check -
12
Sherlock Holmes
2009, in 3 top lists Check -
13
Game of Thrones
2011, in 0 top lists Check -
14
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
15
Deadpool
2016, in 2 top lists Check -
16
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
17
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
18
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
19
Catch Me If You Can
2002, in 9 top lists Check -
20
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
21
Hauru no ugoku shiro
2004 — a.k.a. Howl's Moving Castle, in 18 top lists Check -
22
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
23
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
24
Watchmen
2009, in 2 top lists Check -
25
Les Misérables
2012, in 5 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 37