Luzi1984's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
[Rec]
2007 — a.k.a. REC, in 2 top lists Check -
2
Zombieland
2009, in 2 top lists Check -
3
Evil Dead II
1987, in 9 top lists Check -
4
Alien
1979, in 30 top lists Check -
5
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
6
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
7
The Devil's Rejects
2005, in 2 top lists Check -
8
The Last Exorcism
2010, in 1 top list Check -
9
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
10
The Matrix Reloaded
2003, in 5 top lists Check -
11
The Matrix Revolutions
2003, in 4 top lists Check -
12
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
13
Alien³
1992, in 1 top list Check -
14
Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon
2006, in 1 top list Check -
15
Shutter
2004, in 1 top list Check -
16
Stake Land
2010, in 1 top list Check -
17
Prowl
2010, in 0 top lists Check -
18
Ginger Snaps
2000, in 6 top lists Check -
19
Babysitter Wanted
2008, in 0 top lists Check -
20
Fertile Ground
2011, in 0 top lists Check -
21
Fright Night
2011, in 1 top list Check -
22
Ang-ma-reul bo-at-da
2010 — a.k.a. I Saw the Devil, in 3 top lists Check -
23
Paranormal Activity 3
2011, in 2 top lists Check -
24
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
25
The Thing
1982, in 20 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 108