MairaGouveia's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Up
2009, in 16 top lists Check -
2
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
3
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
4
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
5
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
6
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
7
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
8
The Godfather
1972, in 42 top lists Check -
9
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
10
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
11
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
12
Oldeuboi
2003 — a.k.a. Oldboy, in 34 top lists Check -
13
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
14
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
15
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
16
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
17
The Godfather Part II
1974, in 32 top lists Check -
18
Singin' in the Rain
1952, in 37 top lists Check -
19
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
20
Catch Me If You Can
2002, in 9 top lists Check -
21
Monsters, Inc.
2001, in 14 top lists Check -
22
Mulan
1998, in 5 top lists Check -
23
Rosemary's Baby
1968, in 21 top lists Check -
24
Nuovo Cinema Paradiso
1988 — a.k.a. Cinema Paradiso, in 20 top lists Check -
25
Ed Wood
1994, in 9 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 47