MartRJ's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
0
Avatar: The Way of Water
2022, in 3 top lists Check -
16
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
17
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
21
Total Recall
1990, in 8 top lists Check -
26
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
39
It's a Mad Mad Mad Mad World
1963, in 6 top lists Check -
40
Where Eagles Dare
1968, in 7 top lists Check -
41
The Last Boy Scout
1991, in 2 top lists Check -
46
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
49
The Bourne Identity
2002, in 5 top lists Check -
54
Predator
1987, in 9 top lists Check -
56
RoboCop
1987, in 15 top lists Check -
57
Taken
2008, in 2 top lists Check -
74
Dirty Harry
1971, in 17 top lists Check -
76
The French Connection
1971, in 23 top lists Check -
77
Nikita
1990 — a.k.a. La Femme Nikita, in 4 top lists Check -
81
Escape from New York
1981, in 5 top lists Check -
85
Big Trouble in Little China
1986, in 3 top lists Check -
100
El mariachi
1992, in 4 top lists Check -
101
Captain America: The First Avenger
2011, in 2 top lists Check -
102
The Avengers
2012, in 7 top lists Check -
103
Thor
2011, in 2 top lists Check -
104
Spider-Man 2
2004, in 7 top lists Check -
105
Spider-Man
2002, in 7 top lists Check -
106
Blade II
2002, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 329