Movedtoletterboxd's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Mean Girls
2004, in 4 top lists Check -
2
Drag Me to Hell
2009, in 2 top lists Check -
3
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
4
Evil Dead II
1987, in 9 top lists Check -
5
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
6
Young Frankenstein
1974, in 14 top lists Check -
7
The Descent
2005, in 4 top lists Check -
8
Mrs. Doubtfire
1993, in 6 top lists Check -
9
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
10
An American Werewolf in London
1981, in 12 top lists Check -
11
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
12
Braindead
1992 — a.k.a. Dead Alive, in 8 top lists Check -
13
The Tunnel
2011, in 0 top lists Check -
14
Fright Night
1985, in 2 top lists Check -
15
The Fly
1986, in 11 top lists Check -
16
Dawn of the Dead
2004, in 1 top list Check -
17
Night of the Living Dead
1968, in 20 top lists Check -
18
Re-Animator
1985, in 7 top lists Check -
19
[Rec]
2007 — a.k.a. REC, in 2 top lists Check -
20
Final Destination
2000, in 1 top list Check -
21
Lake Mungo
2008, in 1 top list Check -
22
Scream
1996, in 8 top lists Check -
23
The Hills Have Eyes
2006, in 1 top list Check -
24
Splinter
2008, in 1 top list Check -
25
The Evil Dead
1981, in 8 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 41