Murphh's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
Inception
2010, in 21 top lists Check -
3
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
4
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
5
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
6
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
7
Ex Machina
2014, in 5 top lists Check -
8
Alien
1979, in 30 top lists Check -
9
The Departed
2006, in 20 top lists Check