Natz88's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Love Actually
2003, in 3 top lists Check -
2
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
3
Rain Man
1988, in 14 top lists Check -
4
Tangled
2010, in 3 top lists Check -
5
The Sound of Music
1965, in 25 top lists Check -
6
Brokeback Mountain
2005, in 21 top lists Check -
7
Grease
1978, in 12 top lists Check -
8
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check -
9
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
10
Stardust
2007, in 1 top list Check -
11
Notting Hill
1999, in 6 top lists Check -
12
10 Things I Hate About You
1999, in 2 top lists Check -
13
Mamma Mia!
2008, in 3 top lists Check -
14
The Full Monty
1997, in 7 top lists Check