Neilhuitson84's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
2
The Untouchables
1987, in 9 top lists Check -
3
The Godfather
1972, in 42 top lists Check -
4
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
5
Annie Hall
1977, in 34 top lists Check -
6
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
7
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
8
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
9
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
10
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
11
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
12
Casablanca
1942, in 39 top lists Check -
13
Night of the Living Dead
1968, in 20 top lists Check -
14
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
15
[Rec]
2007 — a.k.a. REC, in 2 top lists Check -
16
Clerks
1994, in 9 top lists Check -
17
Total Recall
1990, in 8 top lists Check -
18
Minority Report
2002, in 8 top lists Check -
19
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
20
The Bourne Supremacy
2004, in 8 top lists Check -
21
X2
2003 — a.k.a. X2: X-Men United, in 5 top lists Check -
22
Knocked Up
2007, in 4 top lists Check -
23
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
24
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
25
Gremlins
1984, in 4 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 35