Nlrsox's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Happy Town
2010, in 0 top lists Check -
2
Modern Family
2009, in 0 top lists Check -
3
Raising Hope
2010, in 0 top lists Check -
4
The Office
2005, in 0 top lists Check -
5
Cyrus
2010, in 0 top lists Check -
6
Dirty Harry
1971, in 17 top lists Check -
7
Field of Dreams
1989, in 10 top lists Check -
8
Ghost Town
2008, in 0 top lists Check -
9
Gothika
2003, in 0 top lists Check -
10
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
11
Gremlins
1984, in 4 top lists Check -
12
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
13
Kiss Kiss Bang Bang
2005, in 4 top lists Check -
14
Lucky Number Slevin
2006, in 0 top lists Check -
15
Pay It Forward
2000, in 0 top lists Check -
16
The Puffy Chair
2005, in 0 top lists Check -
17
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
18
Toy Story 3
2010, in 16 top lists Check