Rame20002007's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
8
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
13
District 9
2009, in 10 top lists Check -
29
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
37
The Da Vinci Code
2006, in 4 top lists Check -
41
Angels & Demons
2009, in 2 top lists Check -
67
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
68
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
86
The Oxford Murders
2008, in 0 top lists Check -
111
JFK
1991, in 13 top lists Check -
118
The X Files
1998, in 2 top lists Check -
122
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
125
Ocean's Thirteen
2007, in 2 top lists Check -
127
The Bourne Ultimatum
2007, in 9 top lists Check -
131
Casino Royale
2006, in 7 top lists Check -
133
Fast Five
2011, in 2 top lists Check -
134
Untraceable
2008, in 0 top lists Check -
148
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
160
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
166
Dial M for Murder
1954, in 9 top lists Check -
167
Vertigo
1958, in 42 top lists Check -
179
Zero Dark Thirty
2012, in 8 top lists Check -
187
Now You See Me
2013, in 1 top list Check -
193
Runaway Jury
2003, in 0 top lists Check -
198
Gravity
2013, in 12 top lists Check