RegularJohn86's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
123
Ravenous
1999, in 1 top list Check -
114
RocknRolla
2008, in 0 top lists Check -
107
Road to Perdition
2002, in 6 top lists Check -
95
Lord of War
2005, in 0 top lists Check -
94
A History of Violence
2005, in 11 top lists Check -
93
21 Grams
2003, in 3 top lists Check -
89
Sunshine
2007, in 1 top list Check -
84
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
61
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
55
District 9
2009, in 10 top lists Check -
53
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
47
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
44
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
43
Das Leben der Anderen
2006 — a.k.a. The Lives of Others, in 20 top lists Check -
42
Amores perros
2000, in 17 top lists Check -
35
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
31
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
22
Fargo
1996, in 27 top lists Check -
21
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
12
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
8
Memento
2000, in 27 top lists Check