Sbisono's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
2
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
6
Gone with the Wind
1939, in 31 top lists Check -
8
Casino
1995, in 11 top lists Check -
10
The Pursuit of Happyness
2006, in 3 top lists Check -
13
The Darjeeling Limited
2007, in 2 top lists Check -
14
The Night of the Hunter
1955, in 34 top lists Check -
16
Forgetting Sarah Marshall
2008, in 1 top list Check -
18
Big
1988, in 7 top lists Check -
19
Elephant
2003, in 10 top lists Check -
21
Moneyball
2011, in 3 top lists Check -
23
Signs
2002, in 5 top lists Check -
25
The Town
2010, in 0 top lists Check -
27
Top Gun
1986, in 8 top lists Check -
30
Moonlight
2016, in 13 top lists Check -
32
Volver
2006, in 6 top lists Check -
35
Anatomy of a Murder
1959, in 12 top lists Check -
36
The Sopranos
1999, in 1 top list Check -
37
Peeping Tom
1960, in 20 top lists Check -
40
Sleepers
1996, in 0 top lists Check -
41
Monster
2003, in 3 top lists Check -
42
The Asphalt Jungle
1950, in 15 top lists Check