Sullivan_99's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
9
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
30
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
32
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
35
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
41
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
55
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
60
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
63
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
68
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
73
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
84
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
86
The Bourne Ultimatum
2007, in 9 top lists Check -
93
Cape Fear
1991, in 5 top lists Check -
98
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
99
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
105
War of the Worlds
2005, in 5 top lists Check -
108
Bridge of Spies
2015, in 1 top list Check -
122
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
123
District 9
2009, in 10 top lists Check -
125
Casino Royale
2006, in 7 top lists Check -
141
The Bourne Identity
2002, in 5 top lists Check -
147
The Bourne Supremacy
2004, in 8 top lists Check -
148
Mission: Impossible
1996, in 4 top lists Check -
150
Ocean's Twelve
2004, in 4 top lists Check -
156
Memento
2000, in 27 top lists Check