Tuffguy420's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
3
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
4
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
5
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
6
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
7
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
8
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
9
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
10
District 9
2009, in 10 top lists Check -
11
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
12
Fargo
1996, in 27 top lists Check -
13
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check -
14
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
15
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
16
Juno
2007, in 12 top lists Check -
17
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
18
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
19
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
1998, in 8 top lists Check -
20
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
21
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
22
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
23
Django Unchained
2012, in 12 top lists Check -
24
Star Trek
2009, in 4 top lists Check -
25
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 78