Volpestarks's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Last King of Scotland
2006, in 1 top list Check -
2
Mr. Nobody
2009, in 4 top lists Check -
3
Sucker Punch
2011, in 0 top lists Check -
4
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
5
Cold Mountain
2003, in 1 top list Check -
6
Requiem for a Dream
2000, in 21 top lists Check -
7
Inception
2010, in 21 top lists Check -
8
Persepolis
2007, in 9 top lists Check -
9
The Imaginarium of Doctor Parnassus
2009, in 0 top lists Check -
10
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
11
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
12
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
13
Sunshine
2007, in 1 top list Check -
14
The Fall
2006, in 6 top lists Check -
15
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
16
28 Weeks Later
2007, in 2 top lists Check -
17
Seven Pounds
2008, in 0 top lists Check -
18
Kiss Kiss Bang Bang
2005, in 4 top lists Check -
19
Memento
2000, in 27 top lists Check -
20
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
21
Gwai wik
2006 — a.k.a. Re-cycle, in 0 top lists Check -
22
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
23
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
24
Sherlock Holmes: A Game of Shadows
2011, in 2 top lists Check -
25
The Pianist
2002, in 21 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 164