X37llnoise's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
2
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
3
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
4
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
5
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
6
Cidade de Deus
2002 — a.k.a. City of God, in 22 top lists Check -
7
Gandhi
1982, in 15 top lists Check -
8
Memento
2000, in 27 top lists Check -
9
To Kill a Mockingbird
1962, in 18 top lists Check -
10
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
11
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
12
Raging Bull
1980, in 34 top lists Check -
13
Once Upon a Time in America
1984, in 19 top lists Check -
14
The Great Escape
1963, in 14 top lists Check -
15
The Sting
1973, in 17 top lists Check -
16
Oldeuboi
2003 — a.k.a. Oldboy, in 34 top lists Check -
17
Heat
1995, in 23 top lists Check -
18
Amores perros
2000, in 17 top lists Check -
19
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
20
Lola rennt
1998 — a.k.a. Run Lola Run, in 9 top lists Check -
21
Underground
1995, in 9 top lists Check -
22
American Graffiti
1973, in 17 top lists Check -
23
The Royal Tenenbaums
2001, in 8 top lists Check -
24
Brick
2005, in 8 top lists Check -
25
Clerks
1994, in 9 top lists Check -
26
Before Sunset
2004, in 18 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 300