Xhtururu's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
2
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
3
Toy Story
1995, in 25 top lists Check -
4
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
5
Singin' in the Rain
1952, in 37 top lists Check -
6
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
7
Ghostbusters
1984, in 13 top lists Check -
8
Brazil
1985, in 23 top lists Check -
9
Back to the Future Part II
1989, in 6 top lists Check -
10
Serenity
2005, in 3 top lists Check -
11
High Fidelity
2000, in 3 top lists Check -
12
The Rocky Horror Picture Show
1975, in 13 top lists Check -
13
Beetlejuice
1988, in 5 top lists Check -
14
Back to the Future Part III
1990, in 6 top lists Check -
15
Evil Dead II
1987, in 9 top lists Check -
16
As Good as It Gets
1997, in 9 top lists Check -
17
When Harry Met Sally...
1989, in 16 top lists Check -
18
Ghost World
2001, in 8 top lists Check -
19
The Evil Dead
1981, in 8 top lists Check -
20
Labyrinth
1986, in 4 top lists Check -
21
About a Boy
2002, in 1 top list Check -
22
Firefly
2002, in 0 top lists Check -
23
Sabrina
1954, in 5 top lists Check -
24
Paul
2011, in 0 top lists Check -
25
Little Shop of Horrors
1986, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 33