Xillicis's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
There Will Be Blood
2007, in 20 top lists Check -
2
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
3
Memento
2000, in 27 top lists Check -
4
The Fall
2006, in 6 top lists Check -
5
Brat
1997 — a.k.a. Brother, in 2 top lists Check -
6
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
7
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
8
The Machinist
2004, in 1 top list Check -
9
Gangs of New York
2002, in 5 top lists Check -
10
National Lampoon's Christmas Vacation
1989 — a.k.a. Christmas Vacation, in 2 top lists Check -
11
Limitless
2011, in 0 top lists Check -
12
Pi
1998, in 6 top lists Check -
13
The Cabin in the Woods
2011, in 4 top lists Check -
14
Fright Night
2011, in 1 top list Check -
15
Tucker and Dale vs Evil
2010, in 1 top list Check -
16
Trick 'r Treat
2007, in 1 top list Check -
17
Silent Hill
2006, in 2 top lists Check -
18
Pontypool
2008, in 3 top lists Check -
19
Los cronocrímenes
2007 — a.k.a. Timecrimes, in 1 top list Check -
20
13B: Fear Has a New Address
2009, in 0 top lists Check -
21
American Gangster
2007, in 2 top lists Check -
22
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
23
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
24
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
25
Silent Night
2012, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 82