Yosoy_dan's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
2
I Am Sam
2001, in 0 top lists Check -
3
Beginners
2010, in 2 top lists Check -
4
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
5
Requiem for a Dream
2000, in 21 top lists Check -
6
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
7
Schindler's List
1993, in 35 top lists Check -
8
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
9
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
10
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
11
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
12
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
13
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
14
(500) Days of Summer
2009 — a.k.a. 500 Days of Summer, in 3 top lists Check -
15
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
16
Juno
2007, in 12 top lists Check -
17
La vita è bella
1997 — a.k.a. Life Is Beautiful, in 22 top lists Check -
18
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
19
Watchmen
2009, in 2 top lists Check -
20
Hotel Rwanda
2004, in 10 top lists Check -
21
Spider-Man 2
2004, in 7 top lists Check -
22
Midnight in Paris
2011, in 3 top lists Check -
23
Eyes Wide Shut
1999, in 11 top lists Check -
24
The Matrix Reloaded
2003, in 5 top lists Check -
25
25th Hour
2002, in 7 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 51