Alugbatee's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
17
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
16
Bruce Almighty
2003, in 4 top lists Check -
15
Toy Story 2
1999, in 12 top lists Check -
14
Mission: Impossible II
2000, in 3 top lists Check -
13
Night at the Museum
2006, in 3 top lists Check -
12
The Da Vinci Code
2006, in 4 top lists Check -
11
The Matrix Reloaded
2003, in 5 top lists Check -
10
Rocky
1976, in 20 top lists Check -
9
King Kong
1933, in 26 top lists Check -
8
Star Trek
2009, in 4 top lists Check -
7
Toy Story
1995, in 25 top lists Check -
6
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
5
Jaws
1975, in 28 top lists Check -
4
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
3
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
2
Men in Black
1997, in 6 top lists Check -
1
American Pie
1999, in 6 top lists Check