BigDaddy616's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
5
Iron Man 2
2010, in 3 top lists Check -
6
Cloud Atlas
2012, in 1 top list Check -
7
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
13
The Hunger Games
2012, in 2 top lists Check -
20
Star Trek
2009, in 4 top lists Check -
25
The Avengers
2012, in 7 top lists Check -
27
2012
2009, in 2 top lists Check -
35
Surrogates
2009, in 0 top lists Check -
45
Jupiter Ascending
2015, in 1 top list Check -
55
Avengers: Age of Ultron
2015, in 2 top lists Check -
56
The Martian
2015, in 6 top lists Check -
59
Resident Evil: Retribution
2012, in 1 top list Check -
75
Transformers: Dark of the Moon
2011, in 2 top lists Check -
76
Transformers: Revenge of the Fallen
2009, in 2 top lists Check -
79
Terminator Genisys
2015, in 1 top list Check -
81
X-Men Origins: Wolverine
2009, in 2 top lists Check -
88
Battle: Los Angeles
2011 — a.k.a. Battle Los Angeles, in 1 top list Check -
92
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
101
The Divide
2011, in 0 top lists Check -
102
In Time
2011, in 0 top lists Check -
106
Æon Flux
2005, in 0 top lists Check -
107
Extant
2014, in 0 top lists Check -
109
Falling Skies
2011, in 0 top lists Check -
110
FlashForward
2009, in 0 top lists Check -
112
Heroes
2006, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 28