Goncalosilva5's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
3
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
5
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones
2002, in 4 top lists Check -
1
Mean Girls
2004, in 4 top lists Check -
14
Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
2011, in 2 top lists Check -
17
X-Men Origins: Wolverine
2009, in 2 top lists Check -
6
The Amazing Spider-Man 2
2014, in 2 top lists Check -
10
Fast & Furious 7
2015 — a.k.a. Furious 7, in 2 top lists Check -
9
Furious 6
2013 — a.k.a. Fast & Furious 6, in 2 top lists Check -
21
Valhalla Rising
2009, in 0 top lists Check -
8
The Fast and the Furious: Tokyo Drift
2006, in 0 top lists Check -
12
Transformers: Age of Extinction
2014, in 2 top lists Check -
7
Kingsman: The Golden Circle
2017, in 1 top list Check -
11
The Fate of the Furious
2017, in 2 top lists Check -
20
Bird Box
2018, in 0 top lists -
18
Ghost Rider: Spirit of Vengeance
2011, in 0 top lists Check -
0
Zombieland: Double Tap
2019, in 0 top lists Check -
13
Transformers: The Last Knight
2017, in 1 top list Check -
15
London Has Fallen
2016, in 1 top list Check -
16
Shutter
2008, in 0 top lists Check -
19
American Satan
2017, in 0 top lists