Jashezilla's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
506
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
333
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
411
The Third Man
1949, in 37 top lists Check -
369
Jackie Brown
1997, in 5 top lists Check -
315
Alien: Resurrection
1997, in 1 top list Check -
200
Gravity
2013, in 12 top lists Check -
711
Quantum of Solace
2008, in 2 top lists Check -
730
Die Hard 2
1990, in 3 top lists Check -
240
Mad Max
1979, in 13 top lists Check -
666
I Am Legend
2007, in 5 top lists Check -
182
Ocean's Twelve
2004, in 4 top lists Check -
229
Live Free or Die Hard
2007, in 2 top lists Check -
672
Ocean's Thirteen
2007, in 2 top lists Check -
543
Terminator 3: Rise of the Machines
2003, in 2 top lists Check -
3
A Scanner Darkly
2006, in 3 top lists Check -
584
Signs
2002, in 5 top lists Check -
18
Super 8
2011, in 3 top lists Check -
541
Zero Dark Thirty
2012, in 8 top lists Check -
198
Mission: Impossible II
2000, in 3 top lists Check -
220
The Fast and the Furious
2001, in 2 top lists Check -
248
Underworld
2003, in 0 top lists Check -
618
The Village
2004, in 5 top lists Check -
216
Captain Phillips
2013, in 2 top lists Check -
249
Rambo: First Blood Part II
1985, in 4 top lists Check -
434
A Nightmare on Elm Street 4: The Dream Master
1988, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 67