LupoSolitario's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Dylan Dog: Dead of Night
2010, in 0 top lists Check -
2
Teeth
2007, in 1 top list Check -
3
Evil Dead
2013, in 1 top list Check -
4
Doom
2005, in 0 top lists Check -
5
The Ring
2002, in 5 top lists Check -
6
Jeepers Creepers
2001, in 1 top list Check -
7
Silent Hill
2006, in 2 top lists Check -
8
Drag Me to Hell
2009, in 2 top lists Check -
9
2012
2009, in 2 top lists Check -
10
Funny Games
2007, in 1 top list Check -
11
Paranormal Activity
2007, in 3 top lists Check -
12
Knowing
2009, in 1 top list Check -
13
The Man with the Iron Fists
2012, in 0 top lists Check -
14
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
15
The Happening
2008, in 0 top lists Check