Mandais's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Torque
2004, in 0 top lists Check -
2
Mr. Bean
1990, in 0 top lists Check -
3
Begotten
1989, in 3 top lists Check -
4
Ashland
2009 Check -
5
Postal
2007, in 0 top lists Check -
6
The Twilight Saga: New Moon
2009, in 2 top lists Check -
7
Hemlock Grove
2013, in 0 top lists Check -
8
Pathfinder
2007, in 0 top lists Check -
9
Texas Chainsaw 3D
2013, in 0 top lists Check -
10
Hannah Montana: The Movie
2009, in 0 top lists Check -
11
Madea Goes to Jail
2009, in 0 top lists Check -
12
Pocket Ninjas
1997 — a.k.a. Triple Dragon, in 0 top lists Check -
13
Bedazzled
2000, in 0 top lists Check -
14
BloodRayne
2005, in 0 top lists Check -
15
The Hottie & the Nottie
2008, in 0 top lists Check -
16
Silent Night, Deadly Night 2
1987, in 0 top lists Check -
17
House of the Dead
2003, in 0 top lists Check -
18
Disaster Movie
2008, in 0 top lists Check -
19
Alone in the Dark
2005, in 0 top lists Check -
20
Alexander
2004, in 0 top lists Check -
21
You Got Served
2004, in 0 top lists Check -
22
V/H/S
2012, in 1 top list Check -
23
I, Robot
2004, in 3 top lists Check -
24
G.I. Joe: The Rise of Cobra
2009, in 2 top lists Check -
25
The Happening
2008, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 88