MourningReaper's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
8
The Avengers
2012, in 7 top lists Check -
14
2012
2009, in 2 top lists Check -
15
Iron Man 2
2010, in 3 top lists Check -
17
The Lost World: Jurassic Park
1997, in 4 top lists Check -
21
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
23
Terminator 3: Rise of the Machines
2003, in 2 top lists Check -
25
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
26
X-Men Origins: Wolverine
2009, in 2 top lists Check -
27
Terminator Salvation
2009, in 2 top lists Check -
28
Planet of the Apes
2001, in 2 top lists Check -
38
Waterworld
1995, in 3 top lists Check -
39
Hulk
2003, in 3 top lists Check -
41
Jumper
2008, in 1 top list Check -
43
Resident Evil: Retribution
2012, in 1 top list Check -
44
Battle: Los Angeles
2011 — a.k.a. Battle Los Angeles, in 1 top list Check -
57
Battlefield Earth
2000, in 0 top lists Check -
63
AVP: Alien vs. Predator
2004, in 0 top lists Check -
64
The Happening
2008, in 0 top lists Check -
67
The Day the Earth Stood Still
2008, in 1 top list Check -
72
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
75
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check -
76
Mega Shark vs. Giant Octopus
2009, in 0 top lists Check -
84
Purple People Eater
1988, in 0 top lists Check -
85
Star Kid
1997, in 0 top lists Check -
87
The Future
2011, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 29