Rypez's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Enchanted
2007, in 3 top lists Check -
2
Prince of Persia: The Sands of Time
2010, in 1 top list Check -
3
Robin Hood
2010, in 1 top list Check -
4
The Pursuit of Happyness
2006, in 3 top lists Check -
5
The Polar Express
2004, in 2 top lists Check -
6
American Pie 2
2001, in 3 top lists Check -
7
Eragon
2006, in 2 top lists Check -
8
American Wedding
2003, in 2 top lists Check -
9
Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief
2010, in 1 top list Check -
10
Brother Bear
2003, in 1 top list Check -
11
Public Enemies
2009, in 1 top list Check -
12
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
13
Buried
2010, in 0 top lists Check -
14
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
15
Brick
2005, in 8 top lists Check -
16
The Hurt Locker
2008, in 13 top lists Check -
17
Close Encounters of the Third Kind
1977, in 23 top lists Check