Daaholiveira's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
2
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
3
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
4
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
5
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
6
Vicky Cristina Barcelona
2008, in 2 top lists Check -
7
Hollywood Ending
2002, in 0 top lists Check -
8
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
9
El laberinto del fauno
2006 — a.k.a. Pan's Labyrinth, in 33 top lists Check -
10
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
11
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
12
Dances with Wolves
1990, in 18 top lists Check -
13
Rain Man
1988, in 14 top lists Check -
14
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
15
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
16
Watchmen
2009, in 2 top lists Check -
17
Coraline
2009, in 3 top lists Check -
18
Ink
2009, in 1 top list Check -
19
Dirty Dancing
1987, in 10 top lists Check