Dcbrown94's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
3
Boyhood
2014, in 16 top lists Check -
24
Cold Mountain
2003, in 1 top list Check -
7
Gone Girl
2014, in 12 top lists Check -
21
Bridge of Spies
2015, in 1 top list Check -
40
The Lost City of Z
2016, in 2 top lists Check -
44
Wonder Woman
2017, in 4 top lists Check -
25
Star Wars: Episode VII - The Force Awakens
2015, in 4 top lists Check -
31
Airport
1970, in 2 top lists Check -
14
It's a Wonderful Life
1946, in 33 top lists Check -
36
Hidden Figures
2016, in 4 top lists Check -
4
The Fault in Our Stars
2014, in 2 top lists Check -
16
Into the Woods
2014, in 2 top lists Check -
20
Jurassic World
2015, in 3 top lists Check -
23
Trumbo
2015, in 0 top lists Check -
1
Guardians of the Galaxy
2014, in 3 top lists Check -
48
Okja
2017, in 2 top lists Check -
13
Men, Women & Children
2014, in 0 top lists Check -
10
Nightcrawler
2014, in 5 top lists Check -
26
The Rape of Europa
2006, in 0 top lists Check -
47
Baby Driver
2017, in 3 top lists Check -
15
The Interview
2014, in 1 top list Check -
22
Goldfinger
1964, in 15 top lists Check -
43
Colossal
2016, in 0 top lists Check -
37
Sing Street
2016, in 3 top lists Check -
19
Whiplash
2014, in 14 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 48