I_mohamed_'s favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
2
Shrek
2001, in 14 top lists Check -
3
Rain Man
1988, in 14 top lists Check -
4
The Deer Hunter
1978, in 26 top lists Check -
5
The Others
2001, in 9 top lists Check -
6
Eyes Wide Shut
1999, in 11 top lists Check -
7
The Fighter
2010, in 2 top lists Check -
8
The Rock
1996, in 5 top lists Check -
9
A Single Man
2009, in 2 top lists Check -
10
Mr. Nobody
2009, in 4 top lists Check -
11
The 40 Year Old Virgin
2005 — a.k.a. The 40-Year-Old Virgin, in 5 top lists Check -
12
Ocean's Thirteen
2007, in 2 top lists Check -
13
Donnie Brasco
1997, in 5 top lists Check -
14
The Pianist
2002, in 21 top lists Check