Jordan8's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Gojira
1954 — a.k.a. Godzilla, in 12 top lists Check -
2
Evil Dead II
1987, in 9 top lists Check -
3
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
4
Fright Night
1985, in 2 top lists Check -
5
Alien
1979, in 30 top lists Check -
6
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
7
Ghostbusters
1984, in 13 top lists Check -
8
Sengoku jieitai
1979 — a.k.a. G.I. Samurai, in 0 top lists Check -
9
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
10
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
11
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
12
The Iron Giant
1999, in 14 top lists Check -
13
Idiocracy
2006, in 2 top lists Check -
14
District 9
2009, in 10 top lists Check -
15
Jaws
1975, in 28 top lists Check -
16
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
17
Forgetting Sarah Marshall
2008, in 1 top list Check -
18
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
19
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
20
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
21
The King of Kong
2007 — a.k.a. The King of Kong: A Fistful of Quarters, in 1 top list Check -
22
Rocky
1976, in 20 top lists Check -
23
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
24
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
25
Who Framed Roger Rabbit
1988, in 16 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 93