Mannus's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
0
12 Years a Slave
2013, in 22 top lists Check -
0
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
0
Gisaengchung
2019 — a.k.a. Parasite, in 22 top lists -
0
No Way Out
1987, in 1 top list Check -
0
Ford v Ferrari
2019, in 7 top lists -
0
Jojo Rabbit
2019, in 2 top lists -
0
Bombshell
2019, in 0 top lists -
0
Tinker Tailor Soldier Spy
2011, in 2 top lists Check -
1
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
2
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
3
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
4
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check -
5
Shrek the Third
2007, in 3 top lists Check -
6
Shrek Forever After
2010, in 2 top lists Check -
7
Kung Fu Panda 2
2011, in 2 top lists Check -
8
Kung Fu Panda
2008, in 4 top lists Check -
9
Madagascar: Escape 2 Africa
2008, in 2 top lists Check -
10
Monsters, Inc.
2001, in 14 top lists Check -
11
How to Train Your Dragon
2010, in 11 top lists Check -
12
Twister
1996, in 2 top lists Check -
13
Bruce Almighty
2003, in 4 top lists Check -
14
Shrek
2001, in 14 top lists Check -
15
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
16
Die Another Day
2002, in 2 top lists Check -
17
Madagascar
2005, in 4 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 72