Ale_dc711's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Raging Bull
1980, in 34 top lists Check -
2
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
3
Oldeuboi
2003 — a.k.a. Oldboy, in 34 top lists Check -
4
The Bourne Ultimatum
2007, in 9 top lists Check -
5
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
6
Letters from Iwo Jima
2006, in 5 top lists Check -
7
Manhattan
1979, in 20 top lists Check -
8
Brazil
1985, in 23 top lists Check -
9
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
2006, in 4 top lists Check -
10
Pirates of the Caribbean: At World's End
2007, in 3 top lists Check -
11
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
12
King Kong
2005, in 6 top lists Check -
13
The Matrix Revolutions
2003, in 4 top lists Check -
14
The Bourne Supremacy
2004, in 8 top lists Check -
15
Scary Movie
2000, in 5 top lists Check -
16
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
17
I, Robot
2004, in 3 top lists Check -
18
X-Men: The Last Stand
2006, in 3 top lists Check -
19
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
20
Terminator 3: Rise of the Machines
2003, in 2 top lists Check -
21
Kung Fu Panda
2008, in 4 top lists Check -
22
Shrek the Third
2007, in 3 top lists Check -
23
Van Helsing
2004, in 2 top lists Check -
24
Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
2007, in 6 top lists Check -
25
xXx
2002, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 42