Zemheri's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Dreamers
2003, in 4 top lists Check -
2
[Rec]²
2009, in 1 top list Check -
3
Kingsman: The Secret Service
2014, in 3 top lists Check -
4
Deadpool
2016, in 2 top lists Check -
5
Paranormal Activity
2007, in 3 top lists Check -
6
Antichrist
2009, in 8 top lists Check -
7
300
2006, in 6 top lists Check -
8
Inside Man
2006, in 1 top list Check -
9
Van Helsing
2004, in 2 top lists Check -
10
The Marine
2006, in 0 top lists Check -
11
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
12
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
13
Zeitgeist
2007, in 0 top lists Check -
14
Crank: High Voltage
2009, in 0 top lists Check -
15
Now You See Me
2013, in 1 top list Check -
16
Snowpiercer
2013, in 2 top lists Check -
17
World War Z
2013, in 3 top lists Check -
18
Knowing
2009, in 1 top list Check -
19
In Time
2011, in 0 top lists Check -
20
The Mummy Returns
2001, in 3 top lists Check -
21
Predestination
2014, in 0 top lists Check -
22
My Name Is Khan
2010, in 0 top lists Check -
23
3 Idiots
2009, in 3 top lists Check