Fmarques2016's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
4
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
7
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
12
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
13
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
24
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
39
I Am Legend
2007, in 5 top lists Check -
52
The Imitation Game
2014, in 5 top lists Check -
66
War of the Worlds
2005, in 5 top lists Check -
69
United 93
2006, in 5 top lists Check -
74
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
90
Gamer
2009, in 0 top lists Check -
92
Cube
1997, in 5 top lists Check -
97
Snowpiercer
2013, in 2 top lists Check -
100
Law Abiding Citizen
2009, in 0 top lists Check -
106
Point Break
1991, in 9 top lists Check -
114
In Time
2011, in 0 top lists Check -
122
The Number 23
2007, in 0 top lists Check -
124
Lo imposible
2012 — a.k.a. The Impossible, in 1 top list Check -
148
John Q
2002, in 0 top lists Check -
149
Sons of Anarchy
2008, in 0 top lists Check -
163
Death Race
2008, in 0 top lists Check -
167
The Last Castle
2001, in 0 top lists Check -
183
The Hitcher
2007, in 0 top lists Check -
189
Gone
2012, in 0 top lists Check