Marasmusine's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
6
Alien
1979, in 30 top lists Check -
15
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
21
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
23
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
26
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
27
District 9
2009, in 10 top lists Check -
30
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
31
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
32
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
35
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check -
37
Akira
1988, in 22 top lists Check -
42
Brazil
1985, in 23 top lists Check -
43
Moon
2009, in 5 top lists Check -
49
Tetsuo
1989 — a.k.a. Tetsuo, the Iron Man, in 10 top lists Check -
51
Tetsuo II: Body Hammer
1992, in 3 top lists Check -
64
RoboCop
1987, in 15 top lists Check -
70
Primer
2004, in 6 top lists Check -
72
Starship Troopers
1997, in 9 top lists Check -
77
Predator
1987, in 9 top lists Check -
79
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
87
Star Trek: The Motion Picture
1979, in 2 top lists Check -
89
THX 1138
1971, in 5 top lists Check -
95
Explorers
1985, in 1 top list Check -
96
A Scanner Darkly
2006, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 74