Megafat's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Alien
1979, in 30 top lists Check -
2
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
3
Dark City
1998, in 6 top lists Check -
4
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
5
Toy Story
1995, in 25 top lists Check -
6
Toy Story 2
1999, in 12 top lists Check -
7
Toy Story 3
2010, in 16 top lists Check -
8
Monsters, Inc.
2001, in 14 top lists Check -
9
Cube
1997, in 5 top lists Check -
10
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
11
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
12
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
13
Gremlins
1984, in 4 top lists Check -
14
Gremlins 2: The New Batch
1990, in 2 top lists Check -
15
Army of Darkness
1992, in 6 top lists Check -
16
Alien³
1992, in 1 top list Check -
17
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
18
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
19
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
20
Back to the Future Part II
1989, in 6 top lists Check -
21
Back to the Future Part III
1990, in 6 top lists Check -
22
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
23
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
24
Trick 'r Treat
2007, in 1 top list Check -
25
Crank: High Voltage
2009, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 57