Tezzed's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
6
American Sniper
2014, in 4 top lists Check -
7
The Tourist
2010, in 1 top list Check -
21
Snakes on a Plane
2006, in 0 top lists Check -
23
Spartacus: Gods of the Arena
2011, in 1 top list Check -
30
Seventh Son
2014, in 0 top lists Check -
32
Robotropolis
2011, in 0 top lists Check -
35
Albakiara
2008, in 0 top lists Check -
36
Jesus Christ Vampire Hunter
2001, in 0 top lists Check -
38
Birdemic 2: The Resurrection
2013, in 0 top lists Check -
39
Boa vs. Python
2004, in 0 top lists Check -
48
Cowboys & Aliens
2011, in 0 top lists Check -
66
Anaconda
1997, in 1 top list Check -
68
Hollow Man
2000, in 1 top list Check -
69
Point Break
1991, in 9 top lists Check -
74
X-Men: Apocalypse
2016, in 2 top lists Check -
81
Suicide Squad
2016, in 2 top lists Check -
88
National Treasure
2004, in 3 top lists Check -
90
I, Robot
2004, in 3 top lists Check -
92
Shoot 'Em Up
2007, in 0 top lists Check -
93
Noah
2014, in 1 top list Check -
95
A Good Day to Die Hard
2013, in 1 top list Check -
102
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
103
Terminator 3: Rise of the Machines
2003, in 2 top lists Check -
108
Dr. No
1962, in 7 top lists Check -
117
The Boondock Saints
1999, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 28